ZefatPemindah 1000 kVApa sumbernya

  • masa pelepasan:2023-12-17 22:44:38
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:569
  • Penerangan pantas:

    Zefat,After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all

Kandungan artikel

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

Penyebar bunyi pengubah jenis kering

ZefatSelepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah, dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:

Selepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

BoulsaImpuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Sebelum aplikasi bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.


ZefatPemindah 1000 kVApa sumbernya



Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

Beberapa kaedah pengesan untuk memasang pengubah

Apabila meninggalkan kilang, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

Bahkan, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka, peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.

Ia termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi,ZefatPengubah 1600 minyak tenggelam, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.


ZefatPemindah 1000 kVApa sumbernya



Contohnya, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.

Seluruh julat produkPengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

Semasa operasi pengubah, nilai perlahan wayar mendarat akan diukur dengan tepat setiap dua tahun.

Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

Zefat() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder,ZefatPersediaan pengubah kuasa, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

ZefatMaklumat produk lain
  • MosonmagyarovarPemulihan semula ketinggian tinggi automatikHarga telah meningkat sedikit dan tidak l

    MosonmagyarovarPemulihan semula ketinggian tinggi automatikHarga telah meningkat sedikit dan tidak l

  • BadarganjTitik TransformerAnalisis dan aplikasi kerja penyediaan sebelum penggantian

    BadarganjTitik TransformerAnalisis dan aplikasi kerja penyediaan sebelum penggantian

  • Koeln RodenkirchenPlatform penangkapan hidraulik kecilmanual

    Koeln RodenkirchenPlatform penangkapan hidraulik kecilmanual

  • Koeln RodenkirchenJembatan pengangkutan aliran hidraulikKesanggupan

    Koeln RodenkirchenJembatan pengangkutan aliran hidraulikKesanggupan

  • Bandar KansasPaksi penerbangan tetap hidraulikKeperluan teknikal untuk pemasangan

    Bandar KansasPaksi penerbangan tetap hidraulikKeperluan teknikal untuk pemasangan

  • Bandar KansasPanduan platform angkat keretapiApakah alat dan keperluan kualiti lini pengeluaran?

    Bandar KansasPanduan platform angkat keretapiApakah alat dan keperluan kualiti lini pengeluaran?

  • Bandar KansasPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikMasih ada ruang untuk pembangunan?

    Bandar KansasPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikMasih ada ruang untuk pembangunan?

  • BandarbanTransfer minyak kuasa S13Ramalan arah aliran

    BandarbanTransfer minyak kuasa S13Ramalan arah aliran

  • segera:Peringatan: Maklumat ZefatPemindah 1000 kVApa sumbernya memberi anda ZefatPemindah 1000 kVApa sumbernya oleh syarikat kami, perkhidmatan ZefatPemindah 1000 kVApa sumbernya dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ZefatPemindah 1000 kVApa sumbernya, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ZefatPemindah 1000 kVApa sumbernya. ZefatPemindah 1000 kVApa sumbernya di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ZefatPemindah 1000 kVApa sumbernya, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!